5:e året i rad

Hexan är återigen vinstrikaste tik i Sverige, för 5:e året i rad. Tack alla ni som stöttat och trott på oss, som supportat och hejat på oss, extra tack till alla er som funnits där bakom kulisserna i vått och torrt.
Och tack alla utställare för allt trevligt sällskap runt utställningsringarna.

Vi hade tänkt avsluta hennes utställningskarriär med 5:e segern, men eftersom Hexan själv inte verkar hålla med oss kanske vi försöker med ett 6:e år också =)
Sedan blir det veteranringarna 2012.

Krambjörnens Magica De Hex

Hexan

Min prinsessa………….

Happy New Year 2011

We wish all our friends a wonderful and happy new year 2011

HAPPY NEW YEAR TO ALL OUR FRIENDS!!!!
Thank you everyone for the past year and all the friendship, love and support from so many of you. We appreciate it more than you will ever know.
May this new year bring peace, happiness, health and success to all of you, looking forward to another year with you all =)

Tävlingen avgjord

Blir lite fundersam faktiskt, vinnaren av tävlingen hade 538 besökare…..och då kände jag att jag ville gå in o kolla statistiken på min sida och under december månad hade jag 1211 unika besökare??? Låter mer än 538 för mig. Skall man fråga eller bara strunta i det? Tror jag skiter i det, är ju inga storvinster det gäller, mer en principsak…….

Ny länk i mina favoritlänkar längst ner på sidan 😉
Härifrån kommer också hundarnas nya favoritsängar som verkar beundransvärt hållfasta, inte ett märke i dem trots ivriga försök att bädda =)

Pinglan

Krambjörnen’s I Dreamed a Dream, aka’ Pinglan,
out of Seabrook Cruising On Rte 66 x Krambjörnen’s Olympia
My ”little” babygirl at 5 months and 2 days old. Still wet after running wild in the snow with her brother and all the other newfies.

Pinglan 5 months old